Jak probíhá objednání a dodání zboží
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Odešlete nám objednávku s uvedením zboží a jeho množství. | V případě, že si přejete zboží potisknout, bude vás kontaktovat náš obchodník, který s vámi domluví podrobnosti ohledně potisku, celkové ceny objednávky i realizace. | Při objednávkách s potiskem zkontrolujeme tisková data, před realizací potisku vám zašleme grafický návrh pro odsouhlasení a potvrdíme vám realizaci zakázky. | Zpracujeme celou zakázku a co nejdříve vám zboží doručíme. |
Nákup v e-shopu a zákaznický účet
1. Můžu nakupovat i jako soukromá osoba, tedy bez IČO?
Bohužel ne. Jelikož se jedná o velkoobchod, v našem e-shopu můžou nakupovat pouze fyzické nebo právnické osoby s platným IČO. Pro nákup tedy platí jiná pravidla než pro nákup v běžném e-shopu. Např. nelze vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Celé znění Všeobecných obchodních a dodacích podmínek společnosti REDA, a. s. naleznete zde.
2. Jsem nový zákazník, musím se nejdříve registrovat?
Pro nákup v našem e-shopu je vždy potřeba se zaregistrovat. Není potřeba ale registraci provádět samostatně před objednávkou, vaši registraci provedeme s první objednávkou. V rámci dokončení objednávky vyplníte své nové přihlašovací údaje a hned odešlete svoji objednávku. Pro další objednávky se pak už přihlásíte pod svým účtem a můžete opět nakupovat.
3. K čemu slouží registrace a zákaznický účet?
Po registraci nemusíte opakovaně vyplňovat fakturační a dodací údaje. Můžete rychle a snadno upravovat své kontaktní údaje nebo opakovat své dřívější objednávky. Dále můžete tvořit nákupní seznam zboží, které vás zajímá nebo nastavit „hlídacího psa“ na zboží, které zrovna nemáme skladem. Všechny tyto funkce najdete v sekci „Můj účet“.
4. Jak získám zapomenuté heslo?
Klikněte na možnost přihlášení/registrace v pravém horním rohu. Zvolíte možnost "Zapomenuté heslo" a vložíte emailovou adresu zaregistrovanou v e-shopu. Na tuto emailovou adresu vám vzápětí bude doručen email s aktivačním odkazem. Po kliknutí na něj se nabídne možnost nastavit si nové heslo pro přihlášení.
5. Jak můžu získat množstevní slevu?
Každý předmět má vlastní množstevní ceník. Zvolte požadovaný počet kusů a množstevní sleva se automaticky odpočítá. Při nákupu většího množství zboží získáte i výhodnější cenu potisku.
Výběr zboží a potisku
6. Jak vybrat zboží?
Zboží je uspořádáno do několika přehledných kategorií podle druhů. Dohledáte je s využitím navigace v levé části webové stránky nebo také můžete využít vyhledávání pomocí názvu nebo kódu produktu uprostřed nahoře. Všechny potřebné informace o daném produktu najdete v jeho detailu. Vyberte si požadované barevné provedení a počet kusů, poté zboží vložte jednoduše do nákupního košíku.
7. Jak správně vybrat potisk?
V detailu zboží najdete naši „kalkulačku potisku“, která vám nabídne pouze technologie, které jsou pro daný předmět nejvhodnější. Nemusíte se tedy bát, že zvolíte nevhodnou potiskovou technologii. Při výběru technologie je důležité uvést také počet barev, které vaše logo obsahuje, a velikost loga, kterou si přejete. To vše nám pomůže určit nejlepší a nejefektivnější způsob potisku. Více informací o jednotlivých technologiích najdete v sekci Potisk.
8. Jak zjistím aktuální dostupnost zboží.
Aktuální dostupnost si můžete vždy ověřit v detailu produktu. Pokud je zboží skladem, zobrazí se i přesný počet kusů v dané lokaci (Skladem Česká republika nebo Portugalsko). Pokud jej aktuálně nemáme skladem, informaci o očekávaném naskladnění zboží si můžete ověřit u obchodníka telefonicky na tel.: +420 548 131 548 nebo emailem na obchod@reda.cz. V případě statusu "VYPRODÁNO" se zboží již nebude doskladňovat.
9. Je možné koupit i 1 ks daného zboží?
Nabízíme možnost nákupu zboží od 1 ks, avšak takový produkt bude cenově nevýhodný. U objednávek do hodnoty 2 500 Kč zaplatíte dopravné ve výši 99 Kč. Naše ceníky jsou tvořeny na základě takzvaných množstevních slev. Čím větší objem nakoupíte, tím se cena jednoho kusu úměrně snižuje. To samé platí i u potisku jednotlivých produktů. Doporučujeme nakupovat zboží ve větším množství, a ušetříte tak na dopravě i samotných produktech.
10. Jak zjistím kolikabarevné logo mám?
Počet barev loga vychází z jeho grafického zpracování. Když máte v logu červenou a modrou barvu, vaše logo budeme tisknout 2 barvami. V případě, že vaše logo obsahuje barevné přechody nebo stíny, je každý odstín považován za jednu barvu. Tedy světle zelená a zelená budou počítány za 2 barvy. Pro většinu technologií potisku je potřeba určit konkrétní barvy v odstínech Pantone.
V případě fotek nebo tisku digitálními technologiemi se počet barev nepočítá, tedy i 3barevné logo bude počítáno jako 1 barva. Technologie laser nebo pískování nenabízí možnost volby počtu barev, protože barvu loga určuje podkladová barva zboží.
11. Jak zjistím kolika barvami je možné produkt potisknout?
Tento údaj najdete v detailu zboží v naší kalkulačce potisku. Tady rychle zjistíte, kolik barev je možných danou technologií zboží potisknout. Počet barev potisku u mnoha produktů ovlivňuje i cenu za potisk. Tedy i podle ceny za potisk se můžete rozhodnout, kolika barevné logo nakonec budete chtít realizovat. V případě, že kalkulačka potisku není v detailu položky dostupná, o potisku a jeho možnostech vás informuje obchodní oddělení na kontaktech obchod@reda.cz nebo +420 548 131 548.
Tisková data pro potisk
12. V jakém formátu je potřeba zaslat tisková data?
Tisková data jsou různá pro jednotlivé technologie potisku. Přesnou specifikaci najdete zde. Pokud si nevíte rady, neváhejte se na nás obrátit.
13. Kam se vkládají tisková data?
Tisková data vložíte ve druhém kroku nákupního košíku s označením "Potisk". Jestli tento krok přejdete, není problém nám tisková data doručit dodatečně e-mailem.
14. Dostanu před vyhotovením grafický návrh?
Před realizací objednávky vám zašleme ke schválení grafický návrh. Můžete si tak představit, jak bude váš předmět s potiskem vypadat. Jeho vyhotovení je zcela ZDARMA a bez vašeho schválení potisk nebudeme realizovat.
Platba a doručení
15. Kolik mě to bude stát?
Každý den chceme dělat váš business jednodušší, a proto pro vás máme skvělou, jednoduchou, intuitivní a vždy dostupnou online kalkulačku potisku. Kdykoliv a kdekoliv zjistíte cenu potisku vybraného druhu a množství zboží. Kalkulačku potisku najdete v detailu zboží. Stačí zadat požadované množství předmětů, vybrat si některý z nabízených technologií potisků, velikost a počet barev potisku a cena se automaticky přepočítá.
16. Jaká je minimální hodnota objednávky?
Minimální hodnota objednávky není stanovena. Avšak náklady spojené s manipulací, dopravou, naskladněním, administrativou a jinými jsou nejvíce promítnuty v objednávkách v ceně do 2 500 Kč.
17. Můžu sledovat stav vyřízení objednávky?
Ano. O stavu vaší objednávky vás bude informovat náš obchodník e-mailem. Zasíláme také automatické e-mailové notifikace o odeslání zboží, vystavení faktury nebo případném upozornění na neuhrazenou platbu. Veškeré informace k objednávce tedy obdržíte výhradně e-mailem.
18. Proč se mi do ceny objednávky počítá manipulační poplatek?
Manipulační poplatek se účtuje pouze u některého typu zboží, např. u deštníků, které je potřeba po jednotlivých kusech ručně vybalit a dále pak opětovně zabalit. Manipulační poplatek, je také spojen s větší náročností vybrané technologie. Např. povrch hrnků se musí někdy nejdříve očistit, u technologie hydroglazura musí po nastříkání barvy schnout nebo po vypálení zase chladnout apod.
19. Jak mi bude objednávka doručena a jak za ní zaplatím?
Zboží vám doručíme přepravní službou "DPD", v případě většího množství paletově pomocí přepravní služby "DACHSER". Pokud jde zboží z našeho portugalského skladu, využíváme dopravce TNT. Momentálně nabízíme pouze jeden typ platby, a to platbu "bankovním převodem" po doručení a převzetí zásilky. Do budoucna ale pro vás připravujeme také možnost platby kartou online po dokončení nákupu.
20. Jaká je cena dopravy a balného?
Cena dopravy a balného je pro objednávky vždy ZDARMA nad hodnotu 2 500 Kč. Do výše této hodnoty objednávky platí kupující přepravní náklady ve výši 99 Kč.
21. Co ovlivňuje termín dodání?
Pokud máme zboží skladem, mimo sezónu vám ho s potiskem doručíme obvykle do 5 pracovních dní. Během sezóny (září až prosinec) se tato doba může prodloužit až na 10 dní. Pokud zboží není skladem, je potřeba počkat, až nám ho doručí dodavatel. Skladová dostupnost je většinou uvedena v detailu produktu – pokud chybí, obraťte se prosím na svého obchodníka. Termín dodání ovlivňuje také rychlost odsouhlasení grafiky potisku.
Objednávky a faktury
22. Kdy mi bude objednávka doručena?
U zboží, které máme skladem, je doručení bez potisku obvykle do 48 hodin od objednání. Zboží se zakázkovým potiskem doručujeme mimo sezónu standardně do 5 pracovních dní, během sezóny (září až prosinec) se tato doba může prodloužit na přibližně 10 dní. Přesný termín doručení však vždy závisí na dostupnosti zboží, zvolené technologii potisku a množství objednaných kusů. Konkrétní informaci vám poskytne váš obchodník.
23. Můžu objednávku stornovat?
Objednávku je možné stornovat do zaslání kupní smlouvy, kterou obdržíte e-mailem. Pak už objednávku stornovat nelze.
24. Můžu objednávku po odeslání ještě upravit?
Objednávku můžete upravit v počtu a druhu předmětů až do jejího potvrzení k realizaci. Úprava grafického návrhu potisku je možná jednou zdarma. Každý další grafický náhled v rámci jedné zakázky je již zpoplatněn. Po schválení návrhu a zadání do výroby již nelze objednávku dále upravovat. V případě změn nebo dotazů kontaktujte svého obchodníka, naši infolinku na čísle +420 548 131 548 nebo napište na obchod@reda.cz.
25. Jakým způsobem získám fakturu?
Fakturu vám zašleme e-mailem po vyřízení vaší objednávky.
Vzorky a showroomy
26. Kdy můžu navštívit showroom a můžu tam nakoupit zboží?
Showroom můžete navštívit kdykoliv během otevírací doby. Aby se náhodou nestalo, že budete čekat delší dobu na obsloužení, je dobré si předem návštěvu domluvit na telefonním čísle +420 548 131 548 nebo obchod@reda.cz. Aktuální otevírací dobu najdete zde. Showroomy slouží pouze pro ukázku reklamních předmětů. Ty vám rádi ukážeme a můžete si tak vyzkoušet jejich kvalitu, funkčnost či velikost (textil). Předměty tedy v showroomu bohužel nezakoupíte. Objednávku si můžete vytvořit přes e-shop nebo se můžete obrátit na některého z našich obchodních zástupců.
Reklamace
27. Jak postupovat při reklamaci zboží?
Pokud po převzetí zboží zjistíte, že je některý z předmětů vadný, je potřeba reklamaci uplatnit nejpozději do 7 pracovních dní od doručení zboží. Reklamaci zašlete e-mailem na obchod@reda.cz. Vždy je nutné připojit fotodokumentaci a číslo zakázky, které najdete na dodacích dokladech. Podrobnosti o postupu naleznete v našem Reklamačním řádu.
Na zboží se váže záruka 6 měsíců dle obchodních podmínek společnosti Reda a. s.